Regioradio past privacybeleid aan


Regioradio past privacybeleid aan en wijzigt algemene voorwaarden.

De bescherming van je privacy vinden we bij Regioradio heel belangrijk. Wat gebeurd er met je persoonlijke gegevens? Daarover willen we je transparante informatie en controle geven. Alle details hierover vind je terug in onze databelofte.

Jij, Regioradio en GDPR: samen waken we over je privacy.

Op 25 Mei 2018 gaat de General Data Protection Regulation (GDPR) in. Dat is de nieuwe privacywetgeving om de persoonsgegevens van Europese burgers beter te beschermen. Goed nieuws, dus. Vanaf die datum is ook ons privacybeleid volledig GDPR-conform. We leggen je graag uit wat dit voor jou betekent.

Wat is er nieuw voor jou als Regioradio-klant?

We stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat je jouw persoonsgegevens in alle veiligheid aan ons kan blijven toevertrouwen. Zo bevestigen we de principes van ons huidig privacybeleid en jouw privacy-instelling (van ' Algemeen ' tot ' Uniek '). Benieuwd naar je huidige instelling en hoe je die kan aanpassen? In het kadertje onderaan vind je alle info.

Met GDPR krijg je voortaan dus nog méér controle over je persoonsgegevens. Onder meer via deze nieuwigheden:

1 een extra uitschrijfoptie voor het gebruik van profilering voor directe marketing.
2 een verbeterde transparatie
3 de uitbreiding van je privacyrechten

Vond je dit artikel behulpzaam?



  • Tips voor een geslaagde radiospot

    1. Uniek conceptBeschikt de spot over een unieke baseline, een uniek format, een auditief logo dat consequent gebruikt wordt? Spreek in beelden en laa...